Hopi’den yeni ‘paracık’ kampanyasıHopi’den yeni ‘paracık’ kampanyası
“ALIŞVERİŞTEN DAHA FAZLASINI SUNUYORUZ”
Uygulamanın günlük 300 bin civarında ziyaret aldığını, ve ortalama 70 bin alışveriş yapıldığını belirten Aydın, “Kullanıcılar Hopi’yi iyi bir alışveriş arkadaşı, yaşam asistanı olarak görüyor. Çünkü alışverişten daha fazlasını sunuyoruz” diye konuştu.
Kampanya kapsamında giyimden dekorasyona, evcil hayvan ihtiyaçlarından kozmetik ve teknolojiye pek çok marka yer alıyor ve kullanıcılara özel avantajlar sunuyor.
YENİ REKLAM FİLMİ YAYINDA
Kampanya kapsamında hazırlanan yeni reklam filmi de yayına girdi. Filmde, kampanya ile ilgili detaylar iki ajanın diyalogu üzerinden anlatıyor. Retro efektlerin hakim olduğu film, izleyiciye ‘Uçup gitmeden 50 lira değerinde Paracık’ı yakala! Özgürce harca!’ mesajıyla sesleniyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir