• CANLI TV İZLE
  • CANLI BORSA
  • İstanbul 5° AZ BULUTLU
    • Adana
    • Adıyaman
    • Afyonkarahisar
    • Ağrı
    • Amasya
    • Ankara
    • Antalya
    • Artvin
    • Aydın
    • Balıkesir
    • Bilecik
    • Bingöl
    • Bitlis
    • Bolu
    • Burdur
    • Bursa
    • Çanakkale
    • Çankırı
    • Çorum
    • Denizli
    • Diyarbakır
    • Edirne
    • Elazığ
    • Erzincan
    • Erzurum
    • Eskişehir
    • Gaziantep
    • Giresun
    • Gümüşhane
    • Hakkâri
    • Hatay
    • Isparta
    • Mersin
    • istanbul
    • izmir
    • Kars
    • Kastamonu
    • Kayseri
    • Kırklareli
    • Kırşehir
    • Kocaeli
    • Konya
    • Kütahya
    • Malatya
    • Manisa
    • Kahramanmaraş
    • Mardin
    • Muğla
    • Muş
    • Nevşehir
    • Niğde
    • Ordu
    • Rize
    • Sakarya
    • Samsun
    • Siirt
    • Sinop
    • Sivas
    • Tekirdağ
    • Tokat
    • Trabzon
    • Tunceli
    • Şanlıurfa
    • Uşak
    • Van
    • Yozgat
    • Zonguldak
    • Aksaray
    • Bayburt
    • Karaman
    • Kırıkkale
    • Batman
    • Şırnak
    • Bartın
    • Ardahan
    • Iğdır
    • Yalova
    • Karabük
    • Kilis
    • Osmaniye
    • Düzce
    • Lefkoşa
    • Bakü
    • Amsterdam
  • CANLI SONUÇLAR
  • VİDEO GALERİ
  • FOTO GALERİ

“Doğal afetlerde dijital iletişim kullanma bilinci artıyor”

İSTANBUL, - TURKCELL tarafından geliştirilen yerli iletişim ve yaşam platformu BiP’te bulunan Acil Durum Butonu ile doğal afet durumlarında hızlı, kolay ve kesintisiz iletişim kurulabilmesi amaçlıyor. Tüm operatör kullanıcılarına ücretsiz verilen hiz...

İSTANBUL, – TURKCELL tarafından geliştirilen yerli iletişim ve yaşam platformu BiP’te bulunan Acil Durum Butonu ile doğal afet durumlarında hızlı, kolay ve kesintisiz iletişim kurulabilmesi amaçlıyor. Tüm operatör kullanıcılarına ücretsiz verilen hizmeti kullanan kişi sayısının 2 milyonu geçtiği açıklandı.

Doğal afetlere iletişim açısından hazırlıklı olmanın ve bireysel olarak doğru kanalları kullanmanın önemi konusunda bilinçlenme arttıkça bu amaca hizmet eden dijital servislerin kullanımı da artıyor. Turkcell tarafından geliştirilen yerli iletişim ve yaşam platformu BiP’in içinde bulunan Acil Durum Butonu, deprem ve diğer doğal afet durumlarında hızlı, kolay ve kesintisiz iletişim kurulabilmesine yardımcı oluyor. İhtiyaç halinde uygulama içindeki butona basan kullanıcılar, önceden belirledikleri kişilere tek tuşla yardıma ihtiyaçları olup olmadığı bilgisini konumları ile gönderebiliyor. Tüm operatör kullanıcılarına ücretsiz verilen bu hizmeti kullanarak acil durumda ulaşılması için kaydedilen kişi sayısı 2 milyonu geçmiş durumda.

Doğal afetlerde iletişim kanallarının açık tutulmasının hayati önem taşıdığını belirten Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, “Vatandaşlarımızın afet durumlarında iletişim ihtiyaçları ve sağlık durumu paylaşımları için dijital kanalları kullanması çok önemli. İzmir’de yaşanan son deprem felaketi sırasında 1 milyondan fazla kişi aramalarını BiP üzerinden gerçekleştirdi. Depremden etkilenen 10 bine yakın kişi ise 40 bin yakını ile konumunu Acil Durum Butonu üzerinden paylaştı. Geliştirdiğimiz servislerle en zor zamanlarda halkımızın ihtiyaçlarına karşılık verebilmek için çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

 

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Tüm HES’ler yerli ve milli sistemle, tek merkezden kontrol edilecek

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0
sf TÜRKİYE'DE KORONAVİRÜS
2.442.350

VAKA

2.322.511

İYİLEŞME

25.344

ÖLÜM

119.839

AKTİF VAKA

sf DÜNYA'DA KORONAVİRÜS
100.920.026

VAKA

55.915.036

İYİLEŞME

2.175.447

ÖLÜM

45.004.990

AKTİF VAKA

Çağın Gazetesi'e üye olun

Zaten üye misiniz ? Buraya tıklayarak Üye girişi sağlayabilirsiniz.

Çağın Gazetesi'e giriş yapın

Henüz üye değil misiniz ? Buraya tıklayarak Üye olabilirsiniz.